Както винаги, това беше най-добрият хакатон, който сме правили до сега. Беше умопомрачитлно-жестоко-яко!

Преди да преминем към победителите и наградените от HackFMI 3, първо трябва да споделим, че Лили и Миша се справиха като истински машини с организацията на хакатона!

Първо, малко статистика

Победителите на HackFMI 3

Първите три отбора, поред на класирането:

На трето място – Отбор Панда

Киро, Иво, Вики, Боби, Иво и Емо успяха, за три дена, да вдигнат абсолютно работеща платформа, наречена Humblemedia

Идеята на платформата е да събере организации и art хора, които да качват своето творцество в платформата (картинки, видеа, музика, текст), като след това потребителите ги купуват, на принципа на Humble Indie Bundle – избират цената и избират за къде да отидат парите!

Те успяха да имплементират система, която автоматично се грижеше за:

  • При качване на видео, се избират няколко random frame-a, който се сглабят в grid-снимка, която става thumbnail на видеото.
  • При качване на аудио, системата автоматично реже първите 13 секунди и прави sample от тях.
  • При качване на PDF, системата прави preview от първите няколко страници.

Освен това, подкараха напълно работещи плащания за предметите, които се продават в тяхната система, през Stripe!

Кодът им може да бъде намерен в GitHub!

На второ място – Отбор Оркестър без Име

Още един от отборите ветерани на хакатона – Оркестър без Име (които спечелиха второ място на HackFMI 2), взеха среброто!

Оркестър без име направиха приложение, което “crowdsource-ва” информация за улични музиканти и артисти.

Целта на приложението е да накара хората да се спират по-често и да обръщат внимание, когато някъде се случва нещо интересно – някой свири уникално на цигулка или на китара.

Потребителите могат да споделят видео и снимки от нещо, което ги е впечатлило, като това ще уведоми останалите потребители наоколо.

Също така, приложението помага на “street performer-ите” да имат повече публика и да използват съвременен канал за дистрибуция.

На първо място – победителите – отбор Осем

Отборът, който на предният хакатон беше Седем, спечелиха журито със своето мобилно приложение – SMSHelp!

Приложението представлява агрегатор на дарителски SMS кампании за България, от типа на DMS.
Момчетата от отбор Осем, успяха да сглобят цялото преложение за трите дена на хакатона, като дори го направиха достъпно в Google Play Store!

Сайтът на приложението може да бъде намерен тук.

Награди от фирмите партньори!

Разбира се, важно е да споменем и къде отидоха наградите от фирмите партньори!

От Хаос Груп – Квадрокоптер – младите от ТУЕС – FullMetalTeam

От Luxoft България – PlayStation 4 – при отбор Оркестър без Име

От Мусала Софт – Тест драйв – при отбор #ЧичковитеЧервенотичковеничковчета

От Немечек – ваучъри за Play Ground – при отбор #ПодайМонстъраТам

От SAP Labs България – Raspberry Pie set – при отбор RQ и отбор RECARO

От Proxiad – Arduino set – при отбор El Romantico

От Obecto – Раници на Obecto – При отбор Placeholder

От Komfo – при Влади Харалампиев

От Astea Solutions – При отбор ДГ

Снимки, снимки, снимки

Може да намерите по-голямото количество от снимки на страницата на HackFMI!

Също така, може да разгледате и снимките, които нашите партньори от Хаос Груп направиха по време на хакатона.

Благодарности

На ФМИ, защото ни позволяват да правим това невероятно събитие.
На Студентски Съвет, защото харесаха идеята и покриха почти всички разходи по организирането, за да може да останат пари за Филип.
На всички доброволци, които помогнаха за това събитие – правите нещо на световно ниво и трябва да се гордеете със себе си!
На компаниите-партньори и менторите, които направиха събитието още по-добро и полезно за участниците.

HackFMI 4

А следващият семестър, продължаваме 🙂 Важно е да спазим традицията!